سلام بعد از سالها
 
سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, :: 16:34 ::  نويسنده : آيدا

 سلام به همگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!!!!

خوبین دیگه ؟

من دیگه از این به بعد تو اینترنت پلاسم تا آخر شهریور . البته یه وقفه ی چندروزه ی خیلی کوتاه توی این ماه میوفته ولی با این حال...

خب اونایی که امسال تیزهوشان داشتند بیان بگن که قبول شدن یا نه.

البته الان دارم برای همتون آرزو میکنم که مثه من قبول شده باشین.

با آرزوی قبولی خوانندگان این مطلب

آیدا

 



نظرات شما عزیزان:

سارینا
ساعت17:36---18 خرداد 1392
من قبول شدمپاسخ: ایول به خودمون ( خنده )

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آیدا
این وب شخصیمه پر از خاطرات و مطالب باحال
درباره وبلاگ

سلام به همگی نظر یادتون نره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آيدا و آدرس ida.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 284
بازدید کل : 130178
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1



-